Cookies

Site-ul nostru foloseste cookies pentru a imbunatatii experienta de navigare si a oferii servicii mai usor de utilizat. Prin folosirea site-ului nostru va dati acordul ca ati citit si inteles termenii si conditiile, Info Cookies.

În curs de procesare...

Cum comand ?

COMENZILE NU SE POT FACE TELEFONIC !

Comenzile se fac online pe site, sau prin email (sales@adelaida.ro) respectând toate datele solicitate în cazul comenzilor online, necesare pentru înregistrarea comenzii și expedierea lor.

ATENȚIE !

O comandă este finalizată atunci când :

1. Produsele dispar din coș.

2. Automat de la server primiți un email de confirmare a comenzii, care conține : Numărul Comenzii.

Daca nu primiți acest mail, comanda nu este finalizată și nu este plasată în sistem !

 

 

1. Înregistrarea unui cont

2. Logare într-un cont existent

3. Plasarea unei comenzi

     3.1 Adăugarea unui produs

     3.2 Modificarea cantității sau eliminarea unui produs din coș

     3.3 Finalizare comandă

 

 

 

1. Înregistrarea unui cont

 

Dacă nu aveți deja un cont pe adelaida.ro, trebuie mai întâi să vă înregistraţi:

          Apăsaţi link-ul Inregistrare din partea dreaptă sus a paginii.

    

         

 

          Completaţi toate câmpurile profilului de utilizator CU ATENȚIE !. Dacă adresa de livrare este aceeaşi cu adresa de facturare, bifaţi căsuţa foloseşte adresa de facturare. După introducerea datelor, apăsaţi butonul Înregistrare.

          ATENȚIE ! Toate campurile marcate cu * sunt obligatorii de completat sau bifat pentru a crea un cont.

 

          Veţi primi un mesaj de confirmare a înregistrării şi veţi fi logat automat cu numele utilizatorului nou creat. După înregistrare verificați Inbox-ul adresei de mail folosite; în cazul în care aţi primit un mail ce conține un link de activare al contului de user nou creat trebuie să faceți click stânga pe acel link (sau să copiați link-ul în bara de adrese a unui browser și apoi să executati Go/Search).

          Din acest moment puteţi face cumpărături.

       ATENȚIE !!! CREAREA CONTULUI NU REPREZINTĂ PLASAREA COMENZII !!!

 

 

 

2. Logare într-un cont existent

 

Dacă aveți deja un cont înregistrat, trebuie mai întâi să vă logați:

          Apăsați link-ul Login din partea dreaptă sus a paginii.

 

 

          Pe această pagină introduceți email-ul și parola cu care ați creat contul și apăsați tasta ENTER sau pe butonul Login.

 

 

 

3. Plasarea unei comenzi

 

Odată ce sunteţi autentificat puteţi începe să vă faceți cumpărăturile.

     

 

     3.1 Adăugarea unui produs

 

          Adăugați în coş produsele dorite apăsând butonul  de pe pagina de produs ( dacă produsul nu are un preț stabilit, vă rugăm să ne contactați ).

 

 

          După adăugarea unui produs în coş se va afişa o fereastră de confirmare. Dacă mai doriţi şi altceva, apăsaţi Continuaţi cumpărăturile. Dacă doriţi să plasaţi comanda, apăsaţi Cumpără.

 

     

 

     3.2 Modificarea cantității sau eliminarea unui produs din coș

 

          Daca doriti să modificați cantitatea unui produs sau să eliminați un produs din cos, apăsați link-ul cu numărul de produse din partea de sus stânga a paginii.

 

 

          Pe această pagină puteți să modificați cantitatea unui produs, sau să eliminați un produs din coș.

 

 

          După modificarea cantității este necesar să apăsați butonul Actualizați.

         

 

          Puteţi vedea oricând conţinutul coşului accesând link-ul Coş  din partea stânga sus a paginii.

    

 

 

     

 

     3.3 Finalizare comandă

 

          Pentru a plasa comanda, apăsaţi butonul Cumpără din partea din stânga sus a paginii. Veţi fi direcţionat în pagina de alegere a modalităţii de plată şi a metodei de transport.

 

 

          După ce aţi optat pentru o modalitate de plată ( RAMBURS sau OP ) şi pentru o metodă de transport, apăsaţi butonul Continuaţi.

ATENȚIE !

            Pentru persoanele fizice și juridice, în cazul opțiunii de plată cu OP ( in BANCA TRANSILVANIA), plata se va face numai în baza facturii proforme emisă de serviciul Vânzări.           

             În cazul persoanelor fizice, valoarea minimă a comenzii acceptate pentru plata cu OP este de 100 lei fără TVA, sub această valoare se acceptă numai plata RAMBURS.

                                              NU SE POT EFECTUA PLĂȚI ÎN TREZORERIE DE CĂTRE PERSOANELE FIZICE !!!

 

 

          Vi se va afişa un sumar al comenzii. Verificaţi dacă totul este în regulă, consultați Conditiile de vanzare cât si politica Adelaida referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal (GDPR, Info Cookiesși acceptațile bifând căsuțaDacă nu se bifeaza această căsuță, comanda nu poate fi validată !

 

 

          În final, apăsaţi butonul Plasaţi comanda.

 

          Veţi primi un mesaj de confirmare şi un e-mail cu detaliile comenzii ( Număr comandă, data, produse din comandă ).

Mesajul de confirmare de primire a comenzii nu reprezintă o factură !

 

          Dacă nu primiți acest mesaj ( venit automat de la server ), comanda nu a fost primită în sistem sau nu a fost finalizată. 
          În acest caz, produsele se regăsesc în continuare în contul dvs. în coșul de cumpărături, adică comanda nu este finalizată.

 

          După plasarea unei comenzi, puteţi urmării starea comenzii dumneavoastră accesând link-ul Comenzi din meniul profilului, aflat în partea dreaptă sus a paginii.

Toate comunicările primite de la serviciul desfacere, referitor la livrare, se regăsesc în contul dumneavoastră de client.