live chat service provider
În curs de procesare...

Cum comand ?

COMENZILE NU SE POT FACE TELEFONIC 

Comenzile se fac on-line pe site, sau mail ( sales@adelaida.ro) respectind toate datele solicitate in cazul comenzii on line, necesare pentru inregistrarea comenzilor si expedierea lor 

ATENTIE 

O comanda este finalizata atunci cind produsele dispar din cos 

Automat de la server se trimite un mail de confirmare a comenzii, care contine : Numarul Comenzii 

Daca nu primiti acest mail, comanda nu este finalizata si nu este plasata in sistem

 

Dacă nu sunteţi înregistrat pe adelaida.ro, trebuie mai întâi să vă înregistraţi:

Apăsaţi link-ul Înregistrare din partea din dreapta sus a paginii

Completaţi toate câmpurile profilului de utilizator. Dacă adresa de livrare este aceeaşi cu adresa de facturare, bifaţi căsuţa foloseşte adresa de facturare. Apăsaţi butonul Înregistrare.

Veţi primi un mesaj de confirmare a înregistrării şi veţi fi logat automat cu numele utilizatorului nou creat. Dupa inregistrare verificati Inbox-ul adresei de mail folosite; in cazul in care aţi primit un mail ce contine un link de activare al contului de user nou creat trebuie sa executati click stinga pe acel link (sau sa copiati link-ul in bara de adrese a unui browser si apoi sa executati Go/Search).

Din acest moment puteţi face cumpărături.

Dacă aveţi cont pe adelaida.ro, apăsaţi link-ul Login din partea din dreapta sus a paginii şi completaţi adresa de e-mail şi parola, apoi apăsaţi butonul Login

Odată ce sunteţi autentificat puteţi face cumpărături, adăugând în coş produsele dorite apăsând butonul

După adăugarea unui produs în coş se va afişa o fereastră de confirmare. Dacă mai doriţi şi altceva, apăsaţi Continuaţi cumpărăturile. Dacă doriţi să plasaţi comanda, apăsaţi Cumpără.

Daca doriti modificarea cantitatii din cos, dupa introducere apasati butonul ACTUALIZARE

Puteţi vedea oricând conţinutul coşului accesând link-ul Coş  din partea din stânga sus a paginii

Pentru plasarea comenzii, apăsaţi butonul Cumpără din partea din stânga sus a paginii. Veţi fi direcţionat în pagina de alegere a modalităţii de plată şi a metodei de transport. După ce aţi optat pentru o modalitate de plată ( RAMBURS sau OP ) şi pentru o metodă de transport, apăsaţi butonul Continuaţi

Atentie :

            Pentru persoanele fizice si juridice, in cazul optiunii de plata cu OP ( in BANCA TRANSILVANIA), plata se va face numai in baza facturii proforme emisa de serviciul Vanzari            

             In cazul persoanelor fizice, valoarea minima a comenzii acceptate pt plata cu OP este de 100 lei fara TVA, sub aceasta valoare se accepta numai plata RAMBURS

                                              NU SE POT EFECTUA PLATI IN TREZORERIE DE CATRE PERSOANELE FIZICE !! . 

Vi se va afişa un sumar al comenzii. Verificaţi dacă totul este în regulă,

consultaţi condiţiile de livrare şi acceptaţi-le bifând căsuţa corespunzătoare,

Daca nu se bifeaza aceasta casuta, comanda nu este validata !

apoi apăsaţi butonul Plasaţi comanda

Veţi primi un mesaj de confirmare şi un e-mail cu detaliile comenzii

După plasarea unei comenzi, puteţi urmări starea comenzii dumneavoastră accesând link-ul Comenzi din meniul profilului

Toate comunicarile primite de la serviciul desfacere, referitor la livrare, se regasesc in contul dumneavoastra de client  .